BLOC CALdesplugues

Bloc d'informació i opinió de la CAL d'Esplugues

10.5.09

SÓC UN "GILIPOLLAS"


Sí... ja m’ho temia... però la confirmació ha arribat: sóc un “gilipolles”.

Molta gent ja m’ho havia insinuat, però finalment, i gràcies al Sr. Alfonso Rus, alcalde de Xàtiva i president de la Diputació de València, ho he pogut certificar: sóc un “gilipollas”.

La veritat és que era incapaç d’assumir-ho, no n’era conscient, però la font actual és digne de tot el crèdit possible. La capacitat intel·lectual i humana del Sr. Alfonso Rus, alcalde de Xàtiva, es troba fora de tot dubte. Com a mostra un botó: aquest senyor, conjuntament amb 11 regidors més del seu partit, el PP del País Valencià, va rebutjar a finals de l’any passat una moció que demanava retirar els honors concedits al dictador espanyol Francisco Franco l'any 1946, en virtut dels quals era declarat "alcalde perpetu" i "fill honorífic i predilecte" de la ciutat. El seu únic argument, que no volien “mirar enrere”.

Sí... sóc un “gilipolles”...

Perquè jo, com els professors valencians als quals va insultar el Sr. Alfonso Rus, també faig servir els termes “aleshores” i “gairebé” en les meves converses i escrits habituals.

Aleshores, gairebé puc dir que em sento molt orgullós de ser un “gilipolles” com els meus compatriotes valencians.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada