BLOC CALdesplugues

Bloc d'informació i opinió de la CAL d'Esplugues

5.11.07

EL SENYOR TOMÁS-VERDERA HO LAMENTA...

Des de la CAL d'Esplugues, i tal com proposava la campanya blocaire, vam enviar un correu de queixa a Orangetech pel seu acte de discrimanció lingüística envers el català.
Hem rebut aquesta resposta:
Apreciat Company,
Li adjunto les disculpes acceptades per la persona que en el seu dia va ser la afectada. En cap cas va ser la meva intenció ferir els seus sentiments ni agredir a la nostra llengua, per aquest motiu he demanat les meves disculpes.

En qualsevol cas vull recalcar que Orangetech i totes les persones que hi treballen no en són en absolut participes del meu desafortunat comentari, i per tant demano es tingui en consideració les conseqüències del judici sumaríssim al que són sotmesos sense motiu.

El salut ben atentament.
Juan Tomás-Verdera

"T'he n'has adonat del teu error i n'has assumit la responsabilitat. M'has demanat disculpes personalment i jo les he acceptat, el que no fa que estigui d'acord amb la resposta que em vares donar a l'e-mail que et vaig enviar sol·licitant un lloc de treball, ni que justifiqui de cap manera tal acció. Per aquest motiu vaig enviar la nota a la premsa. Acceptant les teves disculpes consider que per part meva ja no hi ha res més a dir o fer, per tant dono per tancada la polèmica d'aquest afer sense ressentiment de cara a l'empresa Orangetech ni a tu personalment, esperant que aquest tipus d'errors discriminatoris no es tornin a repetir."
Atentament:
Pau Castanyer
Queixar-se... insistir... fer valer els nostres drets... Les campanyes funcionen!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada