BLOC CALdesplugues

Bloc d'informació i opinió de la CAL d'Esplugues

4.3.08

HI ANIRÉ...


Hi aniré...

Diumenge aniré a votar… Sense gaire engrescament, tot sigui dit, però hi aniré.

No em quedaré a casa. Els que ja tenim uns anys recordem massa bé el que va costar poder arribar fins aquí. Massa anys i massa sofriment per ara desentendre-s’hi, ja sigui conscientment o inconscient.

No em quedaré a casa. No vull barrejar-me en aquesta amalgama indefinible de l’abstenció. Un dret, el d’abstenir-se, just i al qual tothom té dret. Però qui s’atreveix a dir què i qui hi ha darrere de l’abstenció? Segurament un molt de desencís, però també altres “molts” de diferents característiques i motivacions. No m’hi vull difuminar...

No votaré en blanc. Per a què? A qui beneficia? Sens dubte, i per raó de la llei de Hond, a les majories. Què voleu que us digui, tampoc no m’entusiasma...

No faré vot nul. Només tindria justificació si fos un vot nul organitzat, en bloc, per un motiu i una idea concreta.

No estic gaire engrescat... però diumenge, malgrat tots els "peròs", continuaré dipositant el meu vot amb la idea que servirà per a alguna cosa.

Ara bé, i només per "un si de cas", l'endemà caldrà continuar el dia a dia treballant pels PAÏSOS CATALANS i per la LLENGUA, la CULTURA i la LLIBERTAT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada