BLOC CALdesplugues

Bloc d'informació i opinió de la CAL d'Esplugues

18.1.08

FEM QUE ELS SURTI EL TRET PER LA CULATA!

El PP de Catalunya ha encetat una campanya per tal de recollir testimonis de gent que ha patit discriminacions per rao de llengua al nostre pais. No cal pas dir que es refereixen al castellà. Podem, però, fer contracampanya d'una manera molt senzilla.

Enviem la nostra "història" i la nostra queixa sobre qualsevol de les vegades que ens hem vist obligats a parlar en espanyol, sobre la infinitat de vegades que no ens han atès en català, sobre la dificultat que tenim per veure cinema en la nostra llengua, o per adquirir algun DVD, o jocs, o revistes o...

Tenim infinat "d'històries", podem dir coses com aquestes:

Em sento totalment discriminat a Catalunya perquè difícilment en un restaurant m'entenen quan parlo en la MEVA LLENGUA, que és el català; em sento totalment discriminat quan vaig al metge de la Sanitat Pública i no m'entén quan parlo en la MEVA LLENGUA, que és el català; em sento totalment discriminat quan vull queixar-me a la companyia de telèfon i em diuen que no m'entenen en LA MEVA LLENGUA, que és el català. Aquesta és la vertadera DISCRIMINACIÓ a Catalunya.

FEM CONTRACAMPANYA!
ENVIEM LA NOSTRA QUEIXA A
http://www.sidiguim.com/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada