BLOC CALdesplugues

Bloc d'informació i opinió de la CAL d'Esplugues

3.9.07

ALGUNES "PERLES"

El diari AVUI ha publicat la notícia sobre la campanya de visionat del vídeo del cas de l'Èric Bertran. Felicitats, doncs, al diari per la seva coherència nacional i lingüística... Quina diferència d'actitud amb la que ens té acostumats la Corpo (Corporació Catalana de Ràdio i Televisió) !
La publicació de la notícia ha generat, en l'edició digital de l'AVUI, tot un seguit de missatges i comentaris. M'agradaria fer-vos-en cinc cèntims mitjançant algunes "perles" que, si realment són autèntiques (ja que en aquest món de la Xarxa hi ha molt irresponsable, molt impostor i molt covard) fan rumiar, no només sobre el nivell d'anticatalanisme present a casa nostra mateix, sinó també sobre el baixíssim nivell intel·lectual d'alguns d'aquests aprenents de comentaristes.

En reprodueixo uns quants literalment (ho dic també pel baix nivell lingüístic). N'hi ha més... també, no us penseu, hi ha algunes "perles" del cantó contrari.... Jutgeu vosaltres mateixos:

Luis 03.09.2007, 00:54
Utilizo el castellano por una razón de peso, porque me da la gana. Sé que en Cataluña este ejercicio de libertad puede resultar raro, ya lo siento...

Iván 03.09.2007, 01:06
El moro este pidiendo el etiquetaje en catalán, amenazando claramente, y luego sale como si no hubiese echo nada, vaya Justicia que tenemos en este pais, tendría que estar en un reformatorio por un delito de Amenazas Terroristas. Bochornoso.

Kiko 03.09.2007, 03:37
eso le pasa por leer tanto, y la culpa de los padres por comprarle el Harry Potter de las narices. Estos niñatos nacidos en los 90 se creen todo lo que leen, este con la cara que tiene fijo que creia que el Ejercito del Fenix existe de verdad.

Blai 03.09.2007, 07:32
Aquest nen no és tan "innocent" com sembla. Té contactes i coneguts molt perillosos que els diaris no treuen en les seves pàgines. Pel sud de França es mou com a casa seva. . .

CatalàIbèric-Europeu 03.09.2007, 10:39
El subimperi franquista hitlerià inquisitorial depend militarment dels eua, econòmicament de l'ue i l'espòli dels Països Catalans Nació Catalana i de l'aportació demogràfica bàsicament del tercer món proto islàmic, per tot això cada dia es radicalitzaran més perquè seran més dévils i ja els coneixem per les seves ridícules extravagancies per manca de desenvolupament de la intel. ligencia.

incomode 03.09.2007, 11:14
Manipulació d'informació. aquet nen demana res, aquest nen amenaça. Podeu argumentar sobre el concepte que defensa, pero no el convertiu en un martir, quan aquest crio és un brétol, que en comptes de jugar a pilota es dedica a escriure xurrades per email.

incomode 03.09.2007, 11:18
Heu vist el video de la nena de Franco per felicitar el nadal, doncs aquest nen és la versió nacionalista catalana. La mateixa merda amb diferentes mosques

CatArabia 03.09.2007, 11:46
PATÉTICO el nene, ( no es más que una victima de la incultura fascistoide de les escoletes aberchales) y peores los adultos que quieren convertirlo en "victima" cuando no es más que un pequeño descerebrado que apunta las maneras de adultos retrógrados como Carod y su panda de camisas pardas. Ha querido ser un terrorista de pacotilla, ha amenazado copiando a los adultos. . . pués que PAGUE como un adulto

CatArabia 03.09.2007, 11:50
El nene apunta maneras. Lleva el corte de pelo que "identifica" a los cachorros independentistas catalanes así como el pelo con flequillito a lo "principe valiente" identifica a los aberchales vascos. Tienen tan poca personalidad que se convierten en clones, exactamente igual que hicieron las juventudes hitlerianas.

CatArabia 03.09.2007, 11:57
es mi libertad de escribir en castellano lo que quiero y cuando quiero. La equivalencia catalana de las ikastolas son las "escoletes". Si hubiera escrito sobre escuelas político-fascistas vascas habria escrito IKASTOLAS. . . pero como sólo me he referido a las escuelas político-fascistas catalanas he escrito "escoletes"

theArmyofthetontos 03.09.2007, 11:56
Vergonzoso que Avui refleje esta noticia y no otras que están ocurriendo en Cataluña y España. Este chico es un ejemplo más del tipo de educación que reciben los jóvenes catalanes, donde no son capaces de escribir en castellano ni en catalán, y que siendo adolescentes solo piensan en política. Esta sociedad está podrida y lo pagaremos todos.

cataluña!! 03.09.2007, 12:44
Extincion del catalan ya, españa una, no os gusta pagar. . . pues os jodeis. . . . siempre sereis una colonia (¿alguien no lo sabe aun?). . . . . pero almenos os jodemos con talante. . . jajajajaja

El Maradona Boig 03.09.2007, 13:18
Jo crec que les tortures son necessaries per esclarir els fets. Si no, on aniriem a parar? Que voleu? L'anarquia? El tot val? Au vinga home, vinga.

ciudadano 03.09.2007, 14:27
Pues leyendo el e-mail, si yo tuviera una empresa y lo recibiera me sentiría amenazado, no sé que tiene de extraño que intervenga la policía. Ya es que parece ser que vale todo.


3-07-07. 20 h:
14.160 visionats




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada